۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۲:۴۱

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد؛

تشکیل ۲۶۱۳ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز گیلان

تشکیل ۲۶۱۳ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز گیلان

رشت- مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: ۲۶۱۳ پرونده طی هفت ماهه نخست سال در حوزه قاچاق کالا و ارز در شعبات اداره کل تعزیرات حکومتی گیلان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی امینی صبح شنبه در جلسه شورای هماهنگی فراجا و تعزیرات حکومتی استان گیلان پیرامون تشدید اقدامات در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: در هفت ماهه نخست سال تعداد ۲۶۱۳ فقره پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز در شعبات این اداره کل تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۵۱۳ فقره پرونده مختومه و منجر به محکومیت بیش از ۲ هزار و ۸۱۶ میلیارد ریال با رشد ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است، افزود: برابر قانون به شدت با قاچاقچیان کالا و ارز در استان مقابله می‌کنیم.

امینی تصریح کرد: رؤسای شعب و ادارات تابعه تعزیرات حکومتی مسائل و مشکلات مبتلا به شهرستان‌های خود را مطرح و خواستار تعامل هر چه بهتر پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و ارز شدند.

نقش مهم تعزیرات حکومتی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز

«سردار حسین حسن پور» جانشین فرماندهی انتظامی گیلان در ادامه نشست ضمن تقدیر از عملکرد تعزیرات حکومتی به عنوان مرجع رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: تعامل سازنده دستگاه‌های مرتبط قاچاق کالا و ارز با تعزیرات حکومتی استان را که نقش بسیار مهمی در صدور آرا متقن دارند به عنوان یکی از شاخص‌های بارز در رسیدگی به پرونده‌ها هستند.

کد خبر 6268893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha